Kerk in Actie Kerk in Actie

Zondag 19 mei 2024 Collecte Kerk in Actie – Missionair werk

Op social media, waar jongeren veel tijd aan besteden, is maar weinig zichtbaar van God. Met interessante en inspirerende video’s, christelijke rolmodellen en vriendschappen laat Move Community op social media zien wat het betekent om te geloven in God.

Hoe meer jongeren in hun social media gebruik meekrijgen van wie God is in deze wereld, hoe belangrijker het geloof voor hen wordt.

De Protestantse Kerk ondersteunt organisaties zoals Move Community die geloof en jongeren met elkaar verbindt.

Zie kerknieuws voor meer informatie, ook als u geld wilt overmaken voor deze bestemming.

Omschrijving diaconie Omschrijving diaconie

COLLECTE COLLECTE

Collecte

Iedere zondag collecteren we tijdens de dienst. Naast de algemene doelen zijn er ook vaak doelen die onder de noemer van Kerk in Actie vallen.

Deze goede doelen worden elke maand uitgelicht in kerknieuws en worden regelmatig vertoond op de beamer in de kerk. Ook worden een aantal goede doelen vermeld op de website.

Wanneer u een goed doel wilt steunen, maar niet naar de kerk kunt komen, mag u ook een bedrag overmaken op het rekeningnummer van de Diaconie. Graag onder vermelding van het doel dat u wilt steunen. Dan zorgen wij ervoor dat uw gift goed terecht komt.

Alvast bedankt!
Diaconie Protestantse Gemeente