Privacyverklaring Privacyverklaring

Toegang archief Toegang archief
Naar aanleiding van enkele verzoeken om inzage in archiefmateriaal is door een commissie een voorstel met betrekking tot het inzien of openbaar maken van de archieven opgesteld.

Het voorstel is gebaseerd op landelijke richtlijnen in dezen.

In de vergadering van 6 mei 2024 is dit voorstel aangenomen door de Kerkenraad van de Protestantse Gemeente Oudega (sm).

Het stuk leest wat moeilijk, maar geeft duidelijkheid over de inzage of toegankelijkheid van stukken door belanghebbenden en derden. Bij vragen hierover kunt u zich wenden tot de archivaris.

Opname kerkdiensten Opname kerkdiensten

Protocol uitzending kerkdiensten Protocol uitzending kerkdiensten
Protocol uitzending kerkdiensten
  • De uitzendingen van de kerkdiensten via Kerkomroep en/of internet bevatten beeld en geluid. Deze beelden geven in de regel een totaalbeeld van de binnenkomst van de bezoekers en de gebeurtenissen tijdens de dienst in het liturgisch centrum.
  • In het kerkgebouw en op de website van de Protestantse Gemeente Oudega wordt aan bezoekers duidelijk gemaakt dat de kerkdiensten worden opgenomen en vertoond via internet.
  • Bezoekers worden niet close-up opgenomen, maar alleen via totaalbeeld.
  • Bezoekers die zeker willen zijn dat ze niet in beeld komen, kunnen achterin de kerkzaal plaatsnemen of boven.
  • Gastpredikanten worden van te voren ingelicht over de uitzending.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 09.30 uur

Tsjerkepaad