Kerkhof Kerkhof
Halbe de Vries 06 - 342 20 072
Jannie de Vries - Elzinga 06 - 416 37 114
Email kerkhof@pgoudega.nl

Indien u vragen heeft over begraven worden in Oudega, het kopen van graven, beheer over graven of anderzins vragen heeft, welke betrekking hebben op het kerkhof, dan kunt u contact opnemen met de beheerders hiervan.

Zij staan u graag te woord.

Monumentale graven Sint-Agathatsjerke Monumentale graven Sint-Agathatsjerke
Door de Gemeente Smallingerland is in samenwerking met Smelne's Erfskip een inventarisatie gemaakt van alle monumentale graven in de Gemeente Smallingerland.

Hieronder vindt u de delen uit deze uitgave welke betrekking hebben op ons kerkhof Sint-Agathatsjerke in Oudega.

E.e.a. met dank aan alle vrijwilligers die hieraan hebben meegewerkt  en in bijzonder aan Bé Lamberts voor de mooie foto's en zijn collega's van Smelne's Erfskip.

Plaatselijk Reglement Kerkhof Plaatselijk Reglement Kerkhof
De Stichting Sint-Agathatsjerke voert ook het beheer en administratie over het kerkhof. Regels en voorwaarden voor het beheer van  het kerkhof zijn vastgelegd in een Reglement, welke u kunt downloaden door op onderstaande afbeelding te klikken

Tarieven Kerkhof Tarieven Kerkhof

LOB LOB
De Stichting is lid van het LOB (Landelijk Organisatie van Begraafplaatsen). De LOB is de enige vakorganisatie op het gebied van begraven en begraafplaatsen en geniet als zodanig landelijke bekendheid. De LOB treedt op als vertegenwoordiger en belangenbehartiger van de Nederlandse begraafplaatsen.

Wilt u meer informatie over diverse zaken betreffende begraven en begraafplaatsen, grafrecht etc. klik dan op onderstaande link.

Klachtenregeling Klachtenregeling
De Stichting is aangesloten bij het LOB (Landelijk Orgaan Begraafplaatsen). Indien bij een klacht of anderzins een geschil tussen een rechthebbende of belanghebbende en het bestuur van de Stichting geen overeenstemming kan worden bereikt, kunnen beide partijen dit voorleggen bij Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen.

Het Klachtenreglement kunt u downloaden via onderstaande link

datum en tijdstip 09-05-2024 om 11.00 uur

Hemelvaartsdag