Gebedsgroep

Gebedsgroep Oudega

Om te bidden voor onze gemeente, voor ons dorp en voor de wereld is de gebedsgroep opgericht.

We komen 1 keer per maand samen in de Bining. Dat is op de vierde donderdagochtend van iedere maand, om 08.45 uur. Als het op een feestdag valt, zoeken we een andere dag.

We beginnen met het zingen van een paar liederen, dan lezen we een stuk uit de Bijbel en dan nemen we ruim de tijd om alle punten in gebed bij God te brengen. We beginnen altijd met God te danken! Voor Wie Hij is en voor wat Hij gedaan heeft. En dan mogen we al onze zorgen bij Hem leggen.

Zo bidden we voor onze predikante en haar gezin, voor de jeugdwerker, voor al het jeugdwerk wat er gedaan wordt, voor de zieken, voor de kerkenraad en de nieuwe ambtsdragers.

Ook bidden we voor het christelijk onderwijs in ons dorp, of andere dingen die er spelen in het dorp. Ook bidden we voor de wereld, daar waar hongersnood of oorlog is.

Het is goed om samen met broeders en zusters te bidden! Om de zorgen echt bij God neer te kunnen leggen en op Hem te vertrouwen dat Hij er mee aan de slag gaat. De Bijbel zegt immers dat het aan het gebed van de rechtvaardige kracht verleend wordt. Dat geeft rust in het hart en in de gedachten.

U bent van harte welkom om eens een keer te proeven hoe het is om samen te bidden.

Voor meer informatie: Alie Kooistra, tel.nr. 0512-522270